Anglia aclama


Sute de mii, multe sute de mii, poate un milion de englezi au umplut strazile Londrei pentru a-i aclama pe proaspat casatoritii Kate si William, pentru a aclama un puternic simbol, pentru a aclama REGALITATEA. M-a emotionat dragostea englezilor pentru Casa Regala, m-a impresionat profund solidaritatea acestui popor. In Anglia aclamatii, in Romania huiduieli.

8 responses to “Anglia aclama

  1. De vreo doua luni tot planuiesc un material legat de o dilema monarhica. Ma bantuie o intrebare la care nu gasesc raspuns si pace: „Cui i-e frica de Casa Regala?”. Parca mi-au ghicit insurateii britanici gandurile si mi-au aratat cu degetul: „Multimii, in nici un caz…”.

  2. Pingback: Ultimul Mitropolit – 17 « Ioan Usca

  3. Multor romani le este rusine sa vorbeasca rational, despre un regim denigrat timp de peste 60 de ani…Marele vinovat de dupa ’89, este Iliescu.

  4. Pingback: Domnul Chihleanu de la Margina « Clipe de Cluj

  5. Pingback: Dexign şi iQuest. Materiale tipărite « Mirela Pete. Blog

  6. Eu am trăit un basm frumos cu eroi reali!!
    p.s. pe pământ și sub soare este loc pentru toți! ( este drept, unii călătoresc toată viața pe scară)

  7. Monarhia ar fi putut fi o formula cu adevarat benefica pentru Romania. Ma tem ca singura cale pentru a o instaura este ca Basescu sa fie proclamat rege. I-ar placea iar noi ne-am putea mandri cu doua „distinse printese”.

  8. Pingback: Deveselu şi Demâhnitu | Gabriela Savitsky

Lasă un comentariu