MULTUMESC, CU RECUNOSTINTA, PENTRU GANDURILE BUNE EXPRIMATE CU OCAZIA ZILEI DE NASTERE. VA DORESC MULT BINE!


14 responses to “MULTUMESC, CU RECUNOSTINTA, PENTRU GANDURILE BUNE EXPRIMATE CU OCAZIA ZILEI DE NASTERE. VA DORESC MULT BINE!

  1. La multi ani cu multa sanatate! Cele bune!

  2. eu imi doresc sa Va regasesc cu bine in noul an

    voi avea nevoie de gandul Dumneavoastra
    LA MULTI ANI !

  3. LA MULȚI ANI, CU SĂNĂTATE!

  4. La multi ani, sanatate si bucurii cate nu poti duce! Sa-ti fie numai bine!

  5. Sebastian Dan

    Mircea Suman s-a stins la cateva ore dupa ce a pasit in 2012.
    http://newsbv.ro/2012/s-stins-mircea-suman/

  6. Pingback: S-a stins Mircea Suman! – News Brasov

  7. Aflam de la Ioan Avram:

    Mircea Suman-in memoriam!

    Dumnezeu sa-l ierte!

  8. TIGANTELE SILVIA

    ESTE A 8-A ZI FARA TINE SI TOTUL IN JUR E PUSTIU SI TOATE OBICEIURILE NOASTRE AU RAMAS SUSPENDATE IN JALE SI TOATE DORURILE MELE ARD SI TOATE GANDURILE MELE S-AU OPRIT ATUNCI,IN NOAPTEA DESPARTIRII,IN NOAPTEA IREMEDIABILULUI.ITI SCRIU CEVA CE NU VEI MAI CITI NICIODATA.ADIO,DRAGUL MEU

  9. TIGANTELE SILVIA

    Este a 10-a zi fara tine

  10. Cu intarziere La multi ani si din partea mea!Inspiratie, putere de munca si puterea de a simti si a darui bucurie in jur!

  11. Am citit acum cu mare durere in suflet:NU POT SA CRED!DUMNEZEU SA-L IERTE!O pierdere uriasa pentru familie, prieteni si noi cei ce nu l-am cunoscut direct doar prin scris,Odihneste-te in pace, Mircea, suflet bun si mare!

  12. astazi, se implinesc trei luni…imi este dor de conversatiile noastre lungi..de sfaturile intelepte..

Lasă un comentariu