DEZGUSTUL


Timp de 2 saptamani, conexiunea mea la internet nu a  functionat si, cu toate insistentele mele, nu am putut afla care este cauza, ma gandesc la o cauza care sa fi putut justifica cele 2 saptamani de intarziere si nu la motivele care, asa cum mi le prezentau angajatii furnizorului, nu puteau justifica, cu bunavointa, mai mult de 1-2 zile. Mi-a ramas televizorul pe ecranul caruia se scurgeau, una dupa alta, in viteza, stiri halucinante sau minciuni debitate de la „cel mai inalt” nivel.  L-am putut vedea, de exemplu, pe  dl Boc care nu se mai satura perorand, ca gaina babei, despre asteptata iesire din recesiune, sau, pe acelasi domn Boc folosind un limbaj de mahala pentru a-si descarca frustrarile, provocate de propria-i incapacitate, prin atacuri la adresa liderilor Opozitiei. In acest timp  romanii se bateau pentru niste zahar maturat de pe jos, o sticla de ulei sau o punga de detergent mai ieftin. I-am privit ingrozit pe romanii aruncati din spitalul Caritas, dar si din alte spitale, la ordinul juristului, trimis de Uniunea Democrata a Maghiarilor din Romania, sa ocupe, in Guvernul Romaniei, postul de Ministru al Sanatatii. Am privit, scarbit, la capitalistii care conduc miscarea sindicala, miscare care, tocmai din cauza acestora, a neintelegerilor dintre ei, nu mai are credibilitate si este lipsita de solidaritatea sindicalistilor. De fapt, ceea ce simt, ceea ce-mi inspira faptele si rezultatele clasei politice, ale lui Traian Basescu si Emil Boc, ale Elenei Udrea si ale multor altora, este dezgustul, un profund si incurabil dezgust.


One response to “DEZGUSTUL

  1. Vad ca opozitia se lupta cu Boc si Anastase, in loc sa-i debarece pe Basescu si pe Udrea…

Lasă un răspuns

