Nevoia de poezie


Nu cred ca isi amintesc multi cine este Otilia Valeria Coman. Cred, insa, ca multi, foarte multi, o cunosc sub pseudonimul literar: Ana Blandiana. Ieri, vizitand Daurel’s blog, am recitit una din poeziile sale, poezie cu puternica substanta poetica si politica, publicata in 1984 in revista „Amfiteatru”. Poarta titlul: EU CRED. Cititi-o:

EU CRED

Eu cred ca suntem un popor vegetal, / De unde linistea/ In care asteptam desfrunzirea?/  De unde curajul / De a ne lasa pe toboganul somnului /  Pana aproape de moarte, /Cu siguranta /  Ca vom fi in stare sa ne nastem / Din nou?  / Eu cred ca suntem un popor vegetal- / Cine-a vazut vreodata / Un copac revoltandu-se?

Nota:  Am auzit azi, pe TVR 1, revarsandu-se un val de badaranii, un val de calomnii incredibile. Stiti cine este autorul?



3 responses to “Nevoia de poezie

  1. De ce îți umbrești momentul de suflet cu gândul la cine revarsă răutăți?
    Dacă asculți poezia cu glasul inimii, relele nu se mai simt..

  2. Tanarul Werther

    Ma simt nu numai desfrunzit ci si vested. Nu vine, totusi, primavara? Poate voi infrunzi.

  3. In curand, padurea desfrunzita va fi taiata. Sau, macar, se va incerca.

Lasă un răspuns

