Cine esti, de fapt, dle Hurezeanu?


Emil Hurezeanu. L-am ascultat multi ani pe vremea cand era una din vocile sperantei. Acum pot sa-l si vad. S-a ingrasat, mai mult decat trebuie, este elegant, cu o oarecare exagerare. Nu are simtul detaliului vestimentar, al rafinamentului care te scoate in evidenta fara sa porti pantaloni supercalcati. Dar, recunosc, personifica, cu mult succes, prosperitatea. Castiga, cred, multi bani si nu-l ameninta vreo reducere.   In acest moment participa la un talk-show politic la Realitatea tv. Se discuta despre coruptie, despre falsul capitalism romanesc, despre „gastile” politico economice. Cineva reia un subiect, pot sa-l numesc „de scandal”, din presa zilelor trecute: concediile pe Coasta de Azur ale dlui Videanu, ale prietenilor sai de afaceri, concedii la care se cheltuie sume enorme si la care se pun la cale noi afaceri, noi numiri in posturi grase, noi trimiteri in posturi din strainatate.  Dar, iata: vorbeste dl Hurezeanu care, cu dibacie, incearca, ca un bun avocat, sa strecoare indoiala in mintile noastre, incearca, de fapt sa-l apere pe dl Videanu. Mai trec cateva minute si aud, din gura aceluiasi domn, o afirmatie stupefianta: dl Basescu si-a asumat riscul de a anunta, personal, romanilor, reducerea pensiilor cu 15% si a salariilor bugetarilor cu 25%. Dl Hurezeanu  face aceasta afirmatie cu aerul ca vorbeste despre gestul unui mare om de stat. Sigur ca nu am putut reda exact cuvintele dlui Hurezeanu, dar am redat, cred eu, cu exactitate, evolutia acestui domn. Nu este unul din faptele importante ale acestor zile, dar este un fapt plin de semnificatie si, in acelasi timp, o mare deceptie, pentru mine.  Inchid televizorul. Ar fi intelept, din partea mea, sa nu-l mai deschid.

5 responses to “Cine esti, de fapt, dle Hurezeanu?

  1. Povestea cu ” dl Basescu si-a asumat riscul de a anunta, personal, romanilor, reducerea pensiilor cu 15% si a salariilor bugetarilor cu 25%.” am mai auzit-o şi la d-na Tatoiu – o ferventă şi declarată susţinătoare a d-lui Băsescu&comp.
    Pesemne, replica face parte din „manualul” portocaliu, fiind una dintre temele obligatorii.
    Cât priveşte cine este d-nul Hurezeanu, cred că întrebarea era retorică, nu?

  2. sandu schaiovitsch

    Interesant. Parintii mei ascultau comentariile acestui domn si vorbeau frumos de el. Asta fac banii.

  3. L-am vazut si eu de curand. Am remarcat si eu alunecarea spre putere. Vorbeste bine.

  4. Totusi, are grija sa nu intre in rahat de tot; cand intra, iese cu jovialitate…Am auzit ca s-a insurat tarziu, are familie de intretinut…

    PS. Nici C.T. Popescu nu-i mai breaz…M-a iritat acum 20 de ani cu referirile la P-ta Universitatii…

  5. Radu Mironescu

    Cred ca ce face si ce spune dl Hurezeanu este emblematic pentru „omul nou” al zilelor noastre. Banii au castigat razboiul cu constiinta.

Lasă un răspuns

