Privatizarea sau tradarea secolului?


Va amintiti tam-tamul facut in jurul marelui succes, al privatizarii secolului, al trecerii gigantului Petrom in mainile companiei austriece OMV, impreuna cu, se pare, zacamintele de gaze si petrol ale Romaniei? Cititi, in legatura ca aceasta privatizare, articolul lui Ilie Serbanescu la: http://www.jurnalul.ro/stire-editorial/vom-dardai-in-timp-ce-gazele-romanesti-vor-fi-exportate-523743.html Autorii acestei privatizari trebuie judecati pentru tradare daca o cercetare riguroasa ar confirma cele afirmate in articol. Cred ca, data fiind gravitatea faptelor, parchetul competent trebuie sa se autosesizeze. Ancheta trebuie sa se refere si la felul in care s-a autorizat constructia conductei spre Ungaria.

One response to “Privatizarea sau tradarea secolului?

  1. EU, PAULICA

    Din vârf de peniţă vă spun pe fâşii
    că sunt un fluture ce acum se-nfiripă.
    Spatele-mi? Ocean de pene stacojii,
    până şi mâna mi-a devenit aripă.

    Nu sunt colibri, nici sticlete sticlos,
    Ochii-i rostogolesc ca un zân sideral
    declarând de sub pene cu glăsciorul meu gros
    că nu-s vrăbioi şi nici papagal.

    Aş vrea sa vă strig tuturor : “SUNT POET”!!!
    M-au hărăzit cu de toate ursitoarele:
    sunt şarmant, delicios, nas erect,
    nu-mi pute nici gura, nu-mi miros nici picioarele.

Lasă un răspuns

