La o imposibila aniversare


Se opri.  Ceva, ceva ciudat, i se sbenguia prin fata ochilor. Sau, poate, i se parea?  Era numai aerul fierbinte care se ridica tremurand din praful, tot mai gros, care acoperea drumul?  Sau il inselau ochii impaienjeniti de lacrimile care incercau sa-i spele? Sau vinovata era oboseala care-i amortise dureros incheieturile si nu-l mai lasa sa gandeasca?  Stia ca trebuie sa se opreasca, trecuse prea mult timp de cand mergea. Cauta, cu privirea care nu-l mai ajuta, putina umbra si se lasa sa cada in praful fierbinte. Simtea cum racoarea minunata care il invaluia ii limpezea gandurile. Incerca sa-si aminteasca de unde venea si, asa cum fusese deprins candva, intinse mana dreapta si o gasi pe a ei. O stranse usor si incepu sa rada.  Se poate?  La varsta lui gangurea in timp ce mama, draga lui mama, incepuse sa-i spuna o poveste. Acum stia. Isi amintise de unde venea si aflase unde ajunsese.  

7 responses to “La o imposibila aniversare

  1. Cat de sensibile si fine sunt comentariile dv., dl. Suman… insa citindu-l pe acesta chiar trebuie sa fac o pauza de lucru, atat de mult m-a impresionat. Si m-ati facut sa ma bucur si mai mult de fiecare zi alaturi de cea care imi asigura echilibrul, sprijinul si forta. Iar eu, la randul meu, fac acelasi lucru cu puiul de om care depinde de mine.
    Fie ca sunt de suflet, fie de politica, actualitate etc., citesc postarile dv. cu deosebit respect si consideratie.

  2. Comentariul meu este facut din doua sau trei lacrimi pe care le-am simtit mustind in coltul ochilor.

  3. Am citit de doua ori si sper ca am inteles din, oarecum, fantasticul celor scrise, ce ati vrut sa spuneti. Sa spun ca mi-a placut? Nu mi se pare potrivit. Adevarul este ca m-a emotionat.

  4. Foarte frumos! Isi amintise de unde venea si aflase unde ajunsese. Remarcabil.

  5. Aripile Vantului

    Cred ca farmecul imposibilei aniversari sta in felul cum alte si alte intelesuri se dezvaluie la fiecare lectura. Nu stiu daca autorul a intentionat acest efect, dar eu asa am simtit la fiecare reluare.

  6. ziua buna…
    atit de putini si atit de putin ne mai amintim… si mai aflam… chiar si cazuti in praful fierbinte. …
    toate cele bune

  7. Multa sensibilitate !
    Fara cuvinte mari, doar atat :
    la sfarsitul lecturii, parca am simtit si eu ca … strang o mana !
    Si nu ma refer doar la text !

Lasă un răspuns

