Ce se poate face cu 10,8 milioane de euro?


Reportul la loto 6/49 creste in continuare. A ajuns, dupa tragerea de ieri,31 mai, la 10,8 milioane de euro, adica peste 45 de milioane de lei noi.  O suma impresionanta si care, marturisesc cu toata sinceritatea, m-ar pune in incurcatura daca as castiga-o, ceea ce, spre norocul meu, este, practic, imposibil. Totusi,deoarece mi se pare oarecum imoral ca cineva sa castige atatia bani iar eu am contribuit cu cateva zeci de lei la acest report, cred ca am dreptul  sa ma gandesc care ar fi cea mai buna destinatie a acestei sume imense.  Dupa ce am chibzuit bine,  mi-am dat seama ca noi, noi toti romanii, avem, prin grija minunatului nostru guvern, tot ce ne trebuie, ba chiar mai mult decat atat, fapt dovedit de numarul mare de obezi ingrasati cu paine.  Pana si pensionarii, categorie ultra-plangareata, a scapat de toate grijile de cand pensia minima a ajuns la 300 de lei pe luna. Asa ca nu vad cui i s-ar putea da acesti bani. Totusi, aprofundand problema, mi-am dat seama ca exista o fericita posibilitate.  Suntem foarte aproape de campania electorala pentru alegerea Presedintelui Romaniei. Sa fie folositi de cel care are mare, foarte mare nevoie, sa fie ales. De cel pe care nu-l voi vota chiar daca mi-i va da mie pe toti, de cel care a „facut praf” coruptia, de cel care a descoperit axa Bucuresti-Londra-Washington, de cel care ne-a aratat calea adevarului personalizat, de cel care a lansat moda clopului maramuresean, de cel care inca nu a inteles ca locul in care a ajuns, prin jocul intamplarii, inseamna mari obligatii, inseamna marea sansa de a te putea sacrifica pentru cei care te-au ales crezand in ceea ce le-ai promis. Oare se poate gasi o solutie pentru a mi se indeplini aceasta dorinta? 

P.S. Nu am inteles de ce presa nu ne-a facut partasi la cele intamplate, pana acum, cu aceste castiguri imense.  

Lasă un răspuns

