Marile deceptii


Nu am inteles, din ceea ce a aparut in presa, ce a facut, util pentru Romania, Dl. Presedinte Traian Basescu in recenta sa vizita in Franta. Nu vreau sa dau atentie rautaciosilor care incearca sa ne faca sa credem ca licitatia, castigata de firma franceza Vinci, pentru autostrada Comarnic-Brasov, a coincis, batator la ochi, cu vizita despre care vorbim, sau ca este posibil ca in cadrul vizitei sa se fi facut oarecari promisiuni de achizitionare din Franta a tehnologiei pentru modulul 4 al Centralei nucleare Cernavoda. Nu cred nimic din toate acestea, cred numai ce am vazut cu ochii mei si ce am auzit cu urechile mele, adica lamentarile Dlui Presedinte, in fata unui grup de romani, in legatura cu deceptia, marea deceptie pe care i-a provocat-o PSD ca partener de coalitie guvernamentala. Iar aceasta deceptie urmeaza celei pe care i-a provocat-o PNL, mai ales dl. Tariceanu. Dar care partid nu l-a deceptionat pe Dl. Presedinte? Nu-i asa ca acest sir de deceptii merita compasiunea noastra? Nu-l pot consola pe Dl. Presedinte decat spunandu-i ca si eu am trait si traiesc o mare deceptie, ca inteleg foarte bine cat de dureroasa este o deceptie. Numai ca, in cazul meu, cauza deceptiei este chiar Dl. Presedinte, promisiunile pe care nu si le-a respectat, parerile pe care si le schimba de la o zi la alta, comportamentul strain de cel adecvat unui presedinte de tara. Dl. Presedinte Traian Basescu nu a stiut sa fie un adevarat presedinte si a ratat o mare ocazie,  ocazia de a face, cu adevarat, ceva pentru tara si poporul sau.  Regret. Va trebui sa votez pentru un alt candidat.    

Lasă un răspuns

