Zi de bucurie, zi de Paste


Dumnezeu mi-a ingaduit sa ma bucur de aceasta zi  impreuna cu cei din jurul meu, dar si impreuna cu cei pe care i-am iubit si mai traiesc doar in amintirea mea. Ma gandesc la ei, ma gandesc la EA, la fratele si sora mea, la dragii mei parinti, la prietenii mei, la cainii si pisicile care au trecut prin viata mea, la pomii si la florile pe care mi-am odihnit privirea, la pasarile care m-au trezit dimineata, la soarele si la norii care mi-au luminat sau mi-au umbrit viata.  Va multumesc tuturor, prietenilor din prezent si din trecut,  pentru tot ce mi-ati dat, pentru tot ce am aflat de la voi. Iti multumesc TIE, minunea alaturi de care am trait in ultimii doi ani si-i sunt recunoscator lui Dumnezeu care te-a adus langa mine. Va multumesc celor care cititi ceea ce gandesc azi si va doresc Paste fericit. Christos a inviat!  

3 responses to “Zi de bucurie, zi de Paste

  1. Adevarat a inviat !
    xxx,j.

  2. Mi-a placut foarte mult aceasta postare – ganduri simple si nobile, dar totodata si profunde
    Un moment de respiro cercetator asupra esentei umane, o sensibila autoanaliza pe care ar trebui sa ne-o facem cu totii in fiecare zi !

    Da, ar trebui …

Lasă un răspuns

