Un cascaval numit: PUTEREA in ROMANIA


In curand se vor implini 100 de zile de cand cei care au castigat cascavalul puterii, la loteria alegerilor, se straduie sa-l imparta in felii, mai groase pentru unii, mai subtiri pentru altii, asa incat sa-i multumeasca pe cat mai multi dintre cei care se imbrancesc, dand din coate, infometati, la coada devotamentului politic. Feliile groase s-au dat, iar cei care au pus mana pe ele le rod dar nu uita sa stea cu mana intinsa, poate mai pica ceva. S-au dat aceste felii celor care detin competenta necesara? Nu cred, mai bine zis, cred ca sunt destule cazuri in care in functii mari s-au cocotat persoane straine de cerintele postului.Altii asteapta. Si feliile vin. Iata, la Brasov s-a dat felia de prefect. Al 13-lea titular al functiei este gata sa se instaleze ceea ce ma face sa-mi pun o intrebare: Cati dintre cei 13 au desfiintat, prin mijloacele permise de lege, macar o hotarare a Consiliului Local ca nelegala? Se va intampla asa ceva sub al treisprezecelea prefect? Ma angajez sa-l ajut si nu-mi va fi greu. Consiliului local Brasov, cu sprijinul celui care trebuie sa se ocupe de legalitatea acestor hotarari, este vorba de secretarul consiliului, i se intampla sa modifice, cu seninatate, legi, sau alte acte normative, ale Romaniei. Ramane sa vedem daca numarul 13 va aduce ghinion noului prefect  sau brasovenilor.  

NOTA: Mi-am amintit, legat de cele de mai sus, geniala idee, si nu este singura, a dnei Elena Udrea. Domnia Sa cere 75 de milioane de euro pentru construirea, sau reconstruirea, brandului turismului in Romania. Ca si cum un astfel de brand se poate construi din vorbe. Ca si cum  Romania nu ar fi fost vizitata de suficienti turisti pentru ca realitatile turismului nostru sa fie bine cunoscute. Brandul turismului romanesc exista si continutul sau nu ne aduce turisti si nu cu vorbe poate fi dres. Sunt destui indivizi care asteapta sa se infrupte din cele 75 de milioane. Dati-le peste mana!          

Anunțuri

One response to “Un cascaval numit: PUTEREA in ROMANIA

  1. 75 milioane de euro doar pentru reconstruirea brandului ? eu ma gandesc la varianta in care de acesti 75 mil de euro s-ar repara, pe bune, ceva drumuri. zic pe bune, ca am ceva experiente de drumuri reparate, care in 2 luni sunt mai rau decat inainte.

    as fi curios sa vad cum justifica dansa cei 75 de mil, pentru reconstruirea brandului.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s