CU MINTEA SAU CU INIMA?


La Brasov campania electorala, incheiata ieri, a fost violenta si revelatoare. In ultimele zile, adversarii politici s-au intrecut in demascari, s-au improscat cu noroi si, pana la urma, au reusit sa confirme ceea ce, discret sau pe fata, comentau multi, foarte multi, cetateni ai orasului. Milioanele de euro, despre care se spune ca au fost deturnate din banii publici spre buzunarele unora dintre candidati, dezvaluirile despre dosarele penale pregatite acestora, alte dezvaluiri despre trecutul, nu tocmai onorant, al unor aspiranti la ravnitele fotolii puse in joc, au reusit sa creeze o stare de adevarata confuzie in mintea unei parti insemnate dintre alegatori. Altii, insa, pregatiti sa voteze cu inima, in lipsa mintii, nu au nici un fel de indoieli. Iata un dialog pe care l-am putut asculta, azi dimineata, intr-un mare magazin:

-Ai vazut ce scrie „Jurnalul National”, ai vazut ce afaceri a facut?

-Ei si ce! A furat dar macar a facut cate ceva. Mai mult decat cel dinainte. Eu tot pe el il votez.

Fara comentarii.

3 responses to “CU MINTEA SAU CU INIMA?

  1. M-am hotarat! Nu merg la vot. Nu vreau ca, dupa cateva luni, sa spun: eu am facut greseala sa-l votez. De altfel nici nu am ce alege. Este ca si cum mi s-ar cere sa aleg intre a mi se taia piciorul stang sau drept.

  2. Inca nu m-am hotarat. Stiu ca toti asteapta voturile cu care sa puna mana pe cheia safe-ului.

  3. Ce intrebare mai e si asta?Sa asteptam mintea cea de pe urma, ca urma salveaza turma.

Lasă un răspuns

