Cat pot crede?


Sunt inconjurat de promisiuni. Se liciteaza si se supraliciteaza. Diversi indivizi, despre care nu stiu nimic, iar daca stiu nu-i pot crede, vor sa ma convinga ca vor transforma mocirla in rai, ca sunt gata sa-si dea viata pentru binele meu, ca in mana lor este cornul abundentei pe care-l vor varsa peste mine. Vreau sa le spun: nu va cred, stiu ca printre voi sunt multi mediocri si submediocri; stiu ca printre voi sunt multi, prea multi, incompetenti; stiu ca multe dintre promisiunile voastre se vor transforma in minciuni. Stiu ca va luptati pentru voi si nu pentru mine. Demonstrati-mi ca nu am dreptate!

2 responses to “Cat pot crede?

  1. Urmaresc tot ce scrii. Imi place directia pe care mergi. Fi mai direct.

  2. Eu sunt din Brasov si cred, deoarece numele tau mi-e cunoscut, ca esti tot brasovean. De ce nu scrii despre ce se intampla cu Brasovul?

Lasă un răspuns

